AKKONET FORUMS
https://akkonet.co.il/forums/

תקשוב בחרה ב-IT Navigator כאינטגרטורית למרכז שירות של מכבי
https://akkonet.co.il/forums/viewtopic.php?f=11&t=2472
עמוד 1 מתוך 1

מחבר:  אלברט לוי [ 21 מרץ 2006, 11:07 ]
נושא ההודעה:  תקשוב בחרה ב-IT Navigator כאינטגרטורית למרכז שירות של מכבי

תקשוב בחרה ב-IT Navigator כאינטגרטורית למרכז שירות של מכבי

חברת תקשוב, המתמחה בהקמת מרכזים לניהול ממוחשב של קשרי לקוחות, בחרה בחברת IT Navigator לאינטגרטורית הראשית בפרויקט ההקמה של מרכז שירות הלקוחות של מכבי שירותי בריאות בעיר עכו. היקף הפרויקט מוערך ב-14 מיליון שקל. מרכז זה הוא ה-Contact Center הגדול בישראל בטכנולוגיית VoIP, ומותקנות בו 240 עמדות שירות טלפוניות ממוחשבות. עד סוף 2006 יועסקו במקום יותר מ-500 עובדים. כמו כן, בימים אלה נבחנת אפשרות של שיתוף פעולה עתידי בפרויקטים נוספים של תקשוב, שכחלק מהם תספק חברת IT Navigator אינטגרציה ופתרונות לניהול קשרי לקוחות (CRM) של חברת Onyx העולמית שאותה היא מייצגת.

יורם רביב, משנה למנכ"ל תקשוב: "פרויקט הקמת מוקד מכבי ללא הפסקה בעכו מתאפיין בלוחות זמנים צפופים מעל למקובל, ובדרישות טכנולוגיות גבוהות". IT Navigator הוקמה ב-2001, והיא מתמחה ביישום מערכות בתחום ניהול קשרי הלקוחות (CRM) מבוססות תוכנת Onyx בהקמה והפעלה של מרכזים למענה ושירות ללקוחות. החברה ממוקמת בפתח תקווה ומעסיקה כ-50 עובדים.


גליה ימיני הארץ

עמוד 1 מתוך 1 כל הזמנים הם UTC + 2 שעות [ שעון קיץ ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/