AKKONET FORUMS https://akkonet.co.il/forums/ |
|
בתחנת הרכבת בעכו העבירו את הרכבת ללא בלמים למסילה חלופית, שם https://akkonet.co.il/forums/viewtopic.php?f=11&t=3461 |
עמוד 1 מתוך 1 |
מחבר: | אלברט לוי [ 07 יוני 2006, 09:57 ] |
נושא ההודעה: | בתחנת הרכבת בעכו העבירו את הרכבת ללא בלמים למסילה חלופית, שם |
בתחנת הרכבת בעכו הספיקו להסיט את המסילה, והעבירו את הקטר למסילה חלופית, שם נבלם הקטר. להלן סיפור אחד מתוך , מדו"חות חקירה פנימיים של רכבת ישראל, התנגשויות שנמנעו ברגע האחרון, זלזול בנהלים, חוסר בקיאות בהפעלת ציוד, סיכון נוסעים מיותר. התאריך 29 באוקטובר 2004. נהג קטר בודד יצא מסדנת קישון שבצפון, אך לא בדק כנדרש אם בלמי הקטר תקינים. לאחר שהחל בנסיעה, הבחין כי מערכת הבלימה אינה תקינה, מכיוון שאין בה לחץ אוויר נדרש. לכן ביקש מעוזרו לבלום את הקטר באמצעות קרשים. בתחנת עכו הספיקו להסיט את המסילה, והעבירו את הקטר למסילה חלופית, שם נבלם הקטר. מיותר להסביר מה עלול היה לקרות אילו היה מזהה שאין לו יכולת בלימה, כאשר היה במהירות גבוהה. על הנהג נגזרו שני ימי קנס על תנאי למשך שנה וכן אזהרה. לכתבה המלאה של YNET http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3258250,00.html#n |
מחבר: | עזראג [ 07 יוני 2006, 10:49 ] |
נושא ההודעה: | יודעים למה? |
יודעים למה רק שני ימי קנס על תנאי כי יש להם ועד עובדים חזק מאוד. אבל ,והיה חלילה "מגהץ" את כל מי שנקרא על דרכו כי אין לו בלמים והיה גורם לתאונות שרשרת האם גם אז היה מקבל רק שני ימי קנס על תנאי? במקומות תקינים כשחלה אחריות על הנהג כגורם אנושי מ ע י פ י ם מהעבודה ללא החזרה. אבל בישראל כמו בישראל עד שלא קורה אסון אין היתיחסות ממשית . ואם נבדוק היטב נגלה שכמעט בכל התחומים אין פעולות מונעות כי אם תיקונים שלאחר מעשה וחבל.(כיבוי שריפות=טלאים). לדוגמה ניקח את צומת לוחמי הגיטאות עד שלא נשפך שם דם בכמות לא חשבו להתקין רמזור .רק לאחר שיעקב קריספיס ז"ל אופנוען מעכו בן חבר שלי שנהרג במקום התקינו רמזור ועכשון ברוך השם אין שם תאונות למעט פורעי חוק. יום טוב נסיעות טובות עזרא |
עמוד 1 מתוך 1 | כל הזמנים הם UTC + 2 שעות [ שעון קיץ ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |