|
תקשוב תגייס כ-500
עובדים למרכז שירות חדש בעכו
המרכז שייפתח בסוף
החודש יספק שירות טלפוני לכ-1.7 מיליון מבוטחי מכבי
שירותי בריאות;
תקשוב מעסיקה כ-2,500 עובדים; במוקד השירות
יועסקו דוברי עברית, ערבית, רוסית ואנגלית
חברת תקשוב תגייס במהלך 2006 כ-500 עובדים חדשים למרכז שירות הצפוי להיפתח בסוף החודש בעכו. המרכז
יספק
שירות טלפוני בכל שעות היממה לכ-1.7
מיליון מבוטחי מכבי שירותי בריאות. מבוטחי מכבי מכל רחבי הארץ
יוכלו לקבל באמצעות המוקד הטלפוני החדש מידע על שירותי הקופה ושירות זימון תורים לרופאים. במוקד השירות יועסקו דוברי עברית, ערבית, רוסית
ואנגלית.
מנכ"ל חברת תקשוב, שי פרץ, מזכיר כי לחברה
מועסקים רבים בצפון הארץ וכי 500 העובדים שייקלטו
בעכו, מתווספים לכ-1,500 העובדים בשני אתרי החברה
בכרמיאל. לדבריו,
בשלב הבא צפוי לקלוט המרכז בעכו כ-200 עובדים
נוספים. עוד הוסיף פרץ, כי עם הקמת המוקד תחנוך
החברה מפעל הזנה קבוע למאה מילדי העיר.
תקשוב הינה מחברות השירות הטלפונים (Call Centers) הגדולות בישראל, המעסיקה כ-2,500 עובדים. החברה מתמחה באפיון, הקמה והפעלה של מרכזי שירות. על לקוחות החברה נמנים
שירותי בריאות כללית, אלבר, ארקיע, סלקום, בורגראנץ', סופר-גז,
שטראוס-עלית, וברק 013.
לפני מספר חודשים נחתמה עסקה בין תקשוב לחברת
השיחות הבינלאומיות ברק, הצפויה להבטיח
לתקשוב הכנסה שנתית של כ-17 מיליון שקל. במסגרת עסקה זו מנהלת תקשוב את מרכז השירות של החברה.
11:41 | 14.2.2006 עינב בן יהודה
לכתבה
של מרקר
לדיון בפורום
|
|