חדשותספורטכלכלהחינוךתרבותחברהוידאופורום
מי אנחנומי אנחנו???כתבו לנוהודעותהודעותניחומיםניחומיםהלוחהלוחדע-עירךדע-עירךמ.ט.י.מ.ט.י.לוח שנהלוח שנה  searchחיפוש


עכשיו 28 ספטמבר 2025, 16:09




פרסם נושא חדש הגב לנושא  [ 130 הודעות ]  עבור לעמוד הקודם  1, 2, 3, 4, 5 ... 9  הבא

Bookmark and Share

מחבר הודעה
 נושא ההודעה:
הודעהפורסם: 08 יוני 2007, 14:03 
מנותק
מנהל ראשי
מנהל ראשי
סמל אישי של המשתמש

הצטרף: 04 מרץ 2005, 01:00
הודעות: 18872
מיקום: אתר אישי ציבורי של אלברט לוי
החרדים חששו מפגיעה בקברים, ועיריית עכו תשקיע מיליונים בהגבהת המסילה

הקטע שבו הופסקה הבנייה במסילת הרכבת בעכו, לפני כשנתיים. עצירת העבודות יצרה מפגע מסוכן

שלוש שנים וחצי אחרי שהעבודות באתר לבניית מעבר תת קרקעי מתחת למסילת הרכבת שחוצה את ה עיר עכו הופסקו - עיריית עכו הודיעה על תוכנית מוסכמת שתאפשר את חידושן. התוכנית, שעלותה גבוהה בעשרות מיליוני שקלים מהתוכנית המקורית, קיבלה את ברכת הגורמים החרדיים שהתנגדו בשעתו לביצוע העבודות בטענה כי במקום התגלו קברי יהודים.

ל"הארץ" נודע כי בשבוע שעבר התקיימה פגישה במשרד ראש הממשלה בהשתתפות מנכ"ל המשרד, רענן דינור, וראש עיריית עכו שמעון לנקרי וכן נציגים ממשרד התחבורה ורכבת ישראל וגם נציגי "אתרא קדישא" בראשות הרב משה שמידל ושם הוצגה התוכנית החלופית.

תוכנית הבנייה המקורית כללה עבודות שיקוע לכביש עכו-צפת מתחת למסילת הרכבת כדי לאפשר מעבר בטוח לכלי רכב ולהולכי רגל ולמנוע היווצרות פקקים בכניסה לעיר. העבודות החלו בסוף 2003 ובמקום הושקעו כ-15 מיליון שקלים (כמחצית מעלות הפרויקט) בעבודות חיזוק והקמת יסודות, אולם בלחץ גורמים חרדיים ובראשם "אתרא קדישא" ובהתערבות ראש הממשלה דאז, אריאל שרון, העבודות הופסקו.

בעיריית עכו טענו שעצירת העבודות גוררת שורה של בעיות, המרכזית שבהן היא סיכון חיי אדם. בעיה נוספת נוגעת לשאלת בזבוז כספי ציבור. בסופו של דבר, הפרויקט שהופסק יצר אתר בנייה מוזנח במרכז העיר, הגורם מדי יום לפקקי תנועה בשעות הלחץ.

בחברת "יפה נוף", שביצעה את העבודות, מסבירים כי התכנון החדש מתבסס על שני שלבים. בשלב הראשון מסילת הרכבת תוגבה ומתחתיה יוקם מעבר שיעבור מעל לקברים, מעבר זה ישמש כלי רכב פרטיים ולהולכי רגל. בשלב השני יוקם גשר עילי מעל מסילת הרכבת, שישמש גם כלי רכב כבדים כגון משאיות ואוטובוסים.

גורמים המעורים בתכנון הודו בשיחה ל"הארץ" כי ביצוע השלב השני, שעלותו נאמדת בעשרות מיליוני שקלים, לא נראה באופק. בהתייחס לשלב הראשון מדגישים בחברה שאפשר לסיים את העבודות בתקופה של שנה עד שנה וחצי לאחר סיום שלב התכנון במהלך החודשיים הקרובים.

ראש עיריית עכו שמעון לנקרי הביע שביעות רצון מהסיכומים. לדבריו, "אני מקווה שהעבודות יתחילו בקרוב מאוד, כבר בוזבזו מספיק כספי ציבור והמדינה אמורה להשקיע עוד עשרות מליונים מכספי הציבור כדי ליישם את התוכניות".
מאת ג'קי חורי הארץ

http://www.haaretz.co.il/hasite/pages/S ... ntrassID=0


http://www.akkonet.co.il/forums/viewtopic.php?t=7592_

_____________
___

_________________
תמונה
עכו_נט לכל אחד וכל אחד בעכו_נט,
שלכם, אלברט לוי , עורך עכונט
Akkonet
AkkONEt- מקור ראשון לחדשות עכו
akkonet@gmail.com
קבוצת עכונט בפייסבוק : http://www.facebook.com/akkonet


דווח על הודעה זו
חזור למעלה
 פרופיל אישי  
הגב עם ציטוט  
 נושא ההודעה:
הודעהפורסם: 09 יוני 2007, 10:31 
מנותק
עכונט כדרך חיים
סמל אישי של המשתמש

הצטרף: 15 מאי 2005, 21:58
הודעות: 5898
מיקום: עדיין בעכו
" חבורת קשקשנים "
בגלל כמה עצמות (שהוכחות שהובאו הצביעו שאינם של קברים יהודיים )
עוצרים עיר שלמה ותוקעים אותה בפקק אין סופי ?
בואו נאמר שאכן נמצאו קברים ,
האם לא ניתן להעתיק את מקומם בצורה מסודרת ?
כך רוצים אותם חרדים לקרב יהודים חילוניים לדת ?
צר לי אך נשבר לי שכמה פאנטיים חרדים מנהלים לנו את המדינה
אתרא קדישא או כל שם אחר שלא יקראו להן שמו להם למטרה
להרוס לנו את החיים , ראו מה עשו בכביש 6 בקטע בין ואדי ערה ליוקנעם
הכביש היה צריך להיפתח לפני חודש ובפועל פתיחתו נדחתה בשנתיים.
מה לעשות בממשלה יושבת חבורת "פחדנים " שמשיקולי קואליציה
או יותר נכון "גועליציה " נכנעים פעם אחר פעם לאותה חבורת קנאים חרדים
שלא שרתו מעולם בצבא , לא עומדים דום ביום הזיכרון , והם מטיפים נגד הציונות.
די נמאס !!!

_________________
יוסי גרינברג
עכואי שאיכפת לו
מייחל ומצפה לעכו אחרת
" במקום שיש רצון - ישנה גם דרך "
נצח ישראל לא ישקר


דווח על הודעה זו
חזור למעלה
 פרופיל אישי  
הגב עם ציטוט  
 נושא ההודעה: Re: מעקב עכונט , אחרי פיתוח התחבורה לעכו ומעכו - רכבת וכבישים
הודעהפורסם: 18 מאי 2008, 12:42 
מנותק
מנהל ראשי
מנהל ראשי
סמל אישי של המשתמש

הצטרף: 04 מרץ 2005, 01:00
הודעות: 18872
מיקום: אתר אישי ציבורי של אלברט לוי
שוב תוכנית הפיתוח של הרכבת לעכו בסכנה– האוצר סוגר את השיבר

חריגות משמעותיות מהתקציב הראשוני הביאו להחלטת האוצר להקפיא את העברת כספים עד שתאושר תוכנית פיתוח עדכנית
עידו אפרתי | 15/5/2008 12:00 תוכנית הפיתוח הרב שנתית של רכבת ישראל נמצאת בסכנה. משרד האוצר עצר את הזרמת תקציב הפיתוח השנתי של רכבת ישראל, על רקע חריגה של כ-4 מיליארד שקל, דבר המונע את אישור הסכם הפיתוח של הרכבת לשנה הקרובה.

תקציב הפיתוח של הרכבת ל-2008 עומד על 2.5 מיליארד שקל, אם לא תחודש הזרמת הכספים, תיאלץ הרכבת, על פי הערכות, להפסיק את הקמת הפרויקטים ותתקשה לשלם לקבלני הביצוע. תוכנית הפיתוח של רכבת ישראל אושרה באפריל 2003 וכללה תקציב של 20 מיליארד שקל לתקופה של חמש שנים, לטובת פרויקטים גדולים של הוספה ועיבוי של קווי רכבת, חיבור לערי הפריפריה והוספת תחנות רבות.

מבדיקה שבוצעה על ידי חברת הבקרה BP עולה כי היקף החריגות, מבלי לקחת בחשבון את התייקרות המדדים, מגיע ל-9 מיליארד שקל. זאת ללא פרויקטים נוספים אשר הוחלט על קידומם ההכרחי בגובה של 3.6 מיליארד שקל. חריגות תקציביות אלה הובילו לעלייה של עשרות אחוזים באומדני הפרויקטים.

באוצר סירבו לקבל את החריגות המשמעותיות שחלקן החלו כבר ב-2006, והחליטו להקפיא את העברת תקציב הפתוח עד שתאושר תוכנית פיתוח עדכנית. ב-30 במרץ שיגר האוצר מכתב למנכ"ל­משרד התחבורה, גדעון סיטרמן, בו הוא מתריע כי ללא הסכם פיתוח עדכני יוקפא התקציב וכי על מנכ"ל משרד התחבורה, להסדיר את נהלי העבודה בין הממשלה לרכבת ישראל.

המכתב הנוכחי הגיע לאחר שבאוגוסט 2007 התירה הממשלה הגדלה עקרונית של תקציב הפיתוח הרב שנתי של הרכבת עד לסכום של עד 29.5 מיליארד שקל, בכפוף לגיבוש הסכם פיתוח עדכני ואף הסמיכה הממשלה את הממונה על התקציבים באוצר לעשות זאת מול משרד התחבורה. אולם לטענת האוצר טרם גובש הסכם כזה.

עוד טען האוצר במכתב כי על אף הניסיונות הרבים טרם הושגה הסכמת משרד התחבורה לתוכנית הפיתוח בהתאם להחלטת הממשלה ובפועל נמשכת פעילות פיתוח בניגוד להחלטת הממשלה. כדי לאפשר את המשך פעילות הפיתוח לא הופסקה עד כה העברת המזומנים. עם זאת, ייאלץ האוצר שלא לאפשר את העברת כספי הפיתוח לרכבת מבלי שתושג הסכמה באשר לעדכון תוכנית הפיתוח עדכני". נכתב במכתב.

מנכ"ל משרד התחבורה: האוצר נכנס לפאניקה
במשרד התחבורה זועמים על התנהלות האוצר. לדברי מנכ"ל המשרד, גדעון סיטרמן, "האוצר נכנס לפאניקה ולוקח את קבלני הביצוע כבני ערובה – זו התנהגות שאינה אתית ומשדרת מסר בעייתי ביותר למשק ולקהילה העסקית".

לדברי סיטרמן, באוגוסט האחרון אישרה הממשלה את הפרויקטים של הרכבת, לאחר שאלה נבדקו ואושרו על ידי צוות הבדיקה החיצוני מטעם אגפי התקציבים והחשב הכללי באוצר.

באוצר, לדבריו, בחרו להתעלם מכך. "חשוב להבין שהחריגות המדוברות הן חריגות של אומדנים לפרויקטים עתידיים בהיקף תקציב כולל של 29.7 מיליארד שקל, ולא לפרויקטים של השנה הנוכחית".

לדבריו, באוצר פועלים

בשני כוחות מנוגדים: מצד אחד מדברים על עידוד השימוש בחבורה ציבורית וקירוב הפריפריה למרכז, ומצד שני פועלים לביטול פרויקטים כגון קו תל-אביב ירושלים, קו אשקלון-באר שבע, עכו נהריה וביטול ופרויקט חשמול הרכבת.

גם אם ישנה חריגה, אין צורך למהר ולבטל פרויקטים לאומיים בסדר גודל כזה – ניתן לפרוס את תקציב התוכנית כך שיגיע להיקף של 3.2 מיליארד שקל בשנה. בנוסף, מציין סיטרמן, כי גיבוש מתווה הפיתוח העדכני נמצא על סף סיום ניסוחו, עם זאת ישנם עדיין חילוקי דעות בין האוצר למשרד התחבורה. "בכל מקרה, לא פקידים הם אלה שיחליטו על ביטול פרויקטים לאומיים בהיקף כזה". אמר סיטרמן


http://www.nrg.co.il/online/16/ART1/733/903.html

_________________
תמונה
עכו_נט לכל אחד וכל אחד בעכו_נט,
שלכם, אלברט לוי , עורך עכונט
Akkonet
AkkONEt- מקור ראשון לחדשות עכו
akkonet@gmail.com
קבוצת עכונט בפייסבוק : http://www.facebook.com/akkonet


דווח על הודעה זו
חזור למעלה
 פרופיל אישי  
הגב עם ציטוט  
 נושא ההודעה: Re: מעקב עכונט , אחרי פיתוח התחבורה לעכו ומעכו - רכבת וכבישים
הודעהפורסם: 07 יולי 2008, 16:49 
מנותק
מנהל ראשי
מנהל ראשי
סמל אישי של המשתמש

הצטרף: 04 מרץ 2005, 01:00
הודעות: 18872
מיקום: אתר אישי ציבורי של אלברט לוי
100 מיליון שקל הושקעו בכביש עוקף הקריות - אך המכרז מעוכב כבר שנה וחצי

הכביש עתיד לקשר את הצפון לצומת הצ'ק פוסט ולשמש חלופה לציר ההסתדרות העמוס; המכרז הוכן בינואר 2007, אך במשרדי המשפטים והתחבורה מתעכבת הצעת החוק שתאפשר לסלול אותו ככביש אגרה


תמונה
>> 100 מיליון שקל הושקעו בשנים האחרונות בהכשרת התוואי לכביש עוקף הקריות, המסתיימת בימים אלה - אך המכרז לביצוע הפרויקט עדיין אינו נראה עדיין באופק: הצעת החוק שתאפשר את פרסומו מעוכבת זה כשנה וחצי במשרד המשפטים.

מקורות בענף התחבורה מתחו באחרונה ביקורת על התמהמהות משרד המשפטים בטיפול בהצעת החוק ועל אדישות משרד התחבורה לקידומו של הפרויקט, למרות השקעות העתק בכביש והתחייבויות כספיות נוספות מצד המדינה סביב השלמת הפרויקט.

כביש עוקף קריות הוא מהכבישים החשובים בצפון. התוכניות לסלילתו הועלו עוד בשנות ה-30 של המאה הקודמת, אך אף ממשלה לא הצליחה לממשן. הכביש מתוכנן לאורך 12 ק"מ - בין צומת כרי נעמן (דרומית לעכו) לדרך הקישון במפרץ חיפה. הוא עתיד לקשר את הצפון לצומת הצ'ק פוסט ולשמש חלופה לציר ההסתדרות הסואן. הכביש מתוכנן כפרויקט BOT שיבוצע בידי המגזר הפרטי בהיקף של כמיליארד שקל, ויתופעל למשך 22 שנה תמורת גביית אגרה.

עם אישורו הסטטוטורי האחרון, ב-2002, החלו במשרד התחבורה בתכנון הוצאתו למכרז. העבודות היו אמורות לצאת לדרכן כבר בספטמבר 2004 - ולהסתיים בתוך שלוש שנים.

פרסום המכרז התעכב תחילה על רקע התנגדות ראשי הערים בסביבה להפעלת הכביש ככביש אגרה ועל רקע מחלוקת סביב גורלה של חוות הגז המצויה בקרבת התוואי. עם פתרון המחלוקות הוחלט על העברת הכביש לטיפול החברה הלאומית לדרכים (מעצ החדשה) ועל תכנונו מחדש.

ב-2005 הוחלט על פרסום המכרז עד אוקטובר 2007, ואולם לאחר כמה חודשים "התגלה" כי הפעלת הכביש ככביש אגרה תחייב הליך חקיקתי נפרד. הצעת החוק הוגשה למשרד המשפטים בינואר 2007, ומאז לא חלה כל התפתחות בנושא. ואולם בינתיים הוכנו מסמכי תנאי הסף למכרז, והושלמו ההפקעות לאורך התוואי, תפיסות הקרקע והעתקת התשתיות - בהשקעה של 100 מיליון שקל.

ממשרד המשפטים נמסר בתגובה: "הצעת חוק כבישי אגרה טופלה על ידי משרד המשפטים באופן אינטנסיווי מאז הפצתה על ידי משרדי האוצר והתחבורה. לצערנו, לאחר דיונים רבים שינו משרדי האוצר והתחבורה את עמדותיהם בעניינים מרכזיים הנוגעים להיבטים אלה, והם נמנעים במשך


http://www.haaretz.co.il/hasite/pages/S ... ntrassID=0

_________________
תמונה
עכו_נט לכל אחד וכל אחד בעכו_נט,
שלכם, אלברט לוי , עורך עכונט
Akkonet
AkkONEt- מקור ראשון לחדשות עכו
akkonet@gmail.com
קבוצת עכונט בפייסבוק : http://www.facebook.com/akkonet


דווח על הודעה זו
חזור למעלה
 פרופיל אישי  
הגב עם ציטוט  
 נושא ההודעה: Re: מעקב עכונט , אחרי פיתוח התחבורה לעכו ומעכו - רכבת וכבישים
הודעהפורסם: 07 יולי 2008, 19:46 
מנותק
עכונט כדרך חיים
סמל אישי של המשתמש

הצטרף: 03 אפריל 2005, 19:52
הודעות: 7920
:oops: לא צריך להיות ממש חכם .
כסף צ ב ו ע לפרויקט ואם איננו הוא פשוט היתאדה .
לא חסרים בקרב עמינו כאלה שרק מחממים שמים מכסה והאידוי וטיפות יורדות ישר
לכיסם . רבותי אנו עם של מחליטים מ ו ש ח ת י ם ולא יעזור כלום .מי שמגלגל כסף ואני מדבר על אלה שמגלגלים מיליונים ריח הכסף משגע אותם וכשיש תיאבון הכרס מיתמלאת ואחריו המבול .
100 מיליון זה הרבה כסף .מי קובע את התעריפים .מי קובע עלויות ומי משאיר לעצמו יותר ממה שמשאיר לעבודות ממש .
לא פלא שכל פרויקט עולה הון תועפות רק מה, קשה להם לישאר ישרים כי ישרים נישארים עניים .
אז מה? פרויקטים נעצרים? לא נורא יחפשו עוד מה ומאיפה לאכול וימשיכו .

עזרא שכועס על שודדי הקופות
:oops:


יודעים למה? כי זה לא כסף שמגיע מכיסם


דווח על הודעה זו
חזור למעלה
 פרופיל אישי  
הגב עם ציטוט  
 נושא ההודעה: Re: מעקב עכונט , אחרי פיתוח התחבורה לעכו ומעכו - רכבת וכבישים
הודעהפורסם: 07 יולי 2008, 22:01 
מנותק
מנהל
מנהל
סמל אישי של המשתמש

הצטרף: 17 מרץ 2005, 01:03
הודעות: 1692
גם הרכבת לכרמיאל נראית רחוקה מתמיד...

_________________
ערן שכטר
מנהל פורום צעירים באתר עכו_נט
תמונה

שרק נמשיך להאמין בעכו- בתקווה לעתיד טוב יותר


דווח על הודעה זו
חזור למעלה
 פרופיל אישי  
הגב עם ציטוט  
 נושא ההודעה: Re: מעקב עכונט , אחרי פיתוח התחבורה לעכו ומעכו - רכבת וכבישים
הודעהפורסם: 08 יולי 2008, 18:22 
מנותק
מנהל ראשי
מנהל ראשי
סמל אישי של המשתמש

הצטרף: 04 מרץ 2005, 01:00
הודעות: 18872
מיקום: אתר אישי ציבורי של אלברט לוי
ערן שלום ,
לידיעתך היום מנכ"ל משרד ראש הממשלה היה חיובי בראיון ל"כלכליסט" על הרכבת מעכו לכרמיאל

רכבת לפריפריה ולא במרכז
בתקופה האחרונה היו לדינור לא מעט עימותים עם בכירי משרד האוצר, לרבות עם הממונה על אגף התקציבים רמי בלינקוב, בעיקר על רקע רצונה של לשכת ראש הממשלה להיות מוערבת יותר בהכנת תקציב המדינה. לדינור, כך נראה, יש אסטרטגיה משלו בכל הנוגע לקיצוצים הנדרשים.

על מה תוותר בסופו של דבר?

"קווי הרכבת בצפון קודמים לקווי הרכבת בירושלים. גם אם יראו שכלכלית רווחי יותר לסיים את הקו לירושלים, אני מעדיף את קווי עכו־כרמיאל, כי מדובר בפיצוי לפריפריה וזה חלק מסדרי העדיפויות שלנו. כירושלמי אני אומר לך שנצטרך לחכות שנים, אפילו כמה שנים טובות, כדי להגיע לתל אביב ב־28 דקות, זה לא משנה. כלכלה זה לא הכל. הכלכלה לא יכולה למדוד הכל, יש דברים אחרים".

http://www.calcalist.co.il/articles/0,7 ... 76,00.html

_________________
תמונה
עכו_נט לכל אחד וכל אחד בעכו_נט,
שלכם, אלברט לוי , עורך עכונט
Akkonet
AkkONEt- מקור ראשון לחדשות עכו
akkonet@gmail.com
קבוצת עכונט בפייסבוק : http://www.facebook.com/akkonet


דווח על הודעה זו
חזור למעלה
 פרופיל אישי  
הגב עם ציטוט  
 נושא ההודעה: Re: מעקב עכונט , אחרי פיתוח התחבורה לעכו ומעכו - רכבת וכבישים
הודעהפורסם: 03 דצמבר 2008, 11:28 
מנותק
מנהל ראשי
מנהל ראשי
סמל אישי של המשתמש

הצטרף: 04 מרץ 2005, 01:00
הודעות: 18872
מיקום: אתר אישי ציבורי של אלברט לוי
כביש ללא אגרה: פרויקט עוקף קריות ימומן מתקציב המדינה ולא כפרויקט B.O.T

בניגוד לתוכניות המוקדמות, הפרויקט לא יבוצע בשיתוף המגזר הפרטי, בשל הקשיים בהעברת החוק לכבישי אגרה
תגיות: חוצה קריות, B.O.T, כביש, מע"צ חוצה קריות, B.O.T, כביש, מע"צ,

כשנתיים לאחר שהושלם הליך כתיבת המכרז לסלילת כביש עוקף קריות בשיתוף המגזר הפרטי, מבצעת המדינה פניית פרסה: בימים האחרונים הוחלט במשרדי התחבורה והאוצר כי הפרויקט ימומן מתקציב המדינה - ולא כפרויקט B.O.T (בשיתוף המגזר הפרטי). זאת בעקבות העיכוב הנמשך באישור הצעת חוק כבישי אגרה, וכן בשל הצורך בזירוז הוצאתו של הפרויקט לפועל.

משמעות ההחלטה היא שהכביש לא יופעל ככביש אגרה והמכרז לביצוע הפרויקט יועבר לידי החברה הלאומית לדרכים (מעצ החדשה) ויבוצע על ידי קבלני משנה. כביש עוקף קריות הוא אחד הכבישים החשובים בצפון הארץ, אך בה בעת, אחד הוותיקים שתוכננו בצפון. התוכניות לסלילת הכביש החלו עוד בשנות ה-30' של המאה הקודמת, אך הממשלות מעולם לא הצליחו להביא לסלילתו.

הכביש המתוכנן לאורך 12 ק"מ בין צומת כרי נעמן (דרומית לעכו) לבין דרך הקישון, עתיד לקשר את אזור הצפון עם צומת הצ'ק פוסט בחיפה, דרך מחלף אפק, קרית ביאליק וקרית אתא, ולהיות חלופה לציר ההסתדרות הסואן.

הכביש תוכנן כפרויקט B.O.T שיבוצע על ידי המגזר הפרטי בהשקעה של כמיליארד שקל, ויתופעל במשך 22 שנה תמורת גביית אגרה. עם אישורו הסטטוטורי (האחרון) ב-2002, החלו במשרד התחבורה בתכנון הוצאתו למכרז, כאשר העבודות אמורות היו לצאת לדרכן כבר בספטמבר 2004 ולהסתיים ב-2007.

פרסום המכרז התעכב תחילה על רקע התנגדות ראשי הערים באזור להפעילו ככביש אגרה, ובשל מחלוקת בעניין גורלה של חוות הגז המצויה בקרבת התוואי. עם פתרון מחלוקות אלה, הוחלט על העברתו לטיפול מע"צ החדשה ועל תכנונו מחדש.

ב-2005 הוחלט על פרסום המכרז עד אוקטובר 2007, ואולם בחלוף כמה חודשים התגלה כי הפעלתו ככביש אגרה תחייב הליך חקיקתי נפרד. הצעת החוק הוגשה למשרד המשפטים בינואר 2007, אך ניסוחה עוכב בשל הרגישויות שבהסבת דרכים סלולות לכבישי אגרה. בינתיים, הוכנו מסמכי ה-P.Q (תנאי הסף למכרז), הושלמו ההפקעות לאורך התוואי, תפיסות הקרקע והעתקת התשתיות, כשברקע כבר החלו עבודות הכרייה בפרויקט מנהרות הכרמל (המשלימות את עוקף קריות בצומת הצ'ק פוסט). עד כה הושקעו בהכשרת תוואי הכביש כ-100 מיליון שקל.


תמונה
http://www.themarker.com/tmc/article.jh ... 03_1043138

_________________
תמונה
עכו_נט לכל אחד וכל אחד בעכו_נט,
שלכם, אלברט לוי , עורך עכונט
Akkonet
AkkONEt- מקור ראשון לחדשות עכו
akkonet@gmail.com
קבוצת עכונט בפייסבוק : http://www.facebook.com/akkonet


דווח על הודעה זו
חזור למעלה
 פרופיל אישי  
הגב עם ציטוט  
 נושא ההודעה: Re: מעקב עכונט , אחרי פיתוח התחבורה לעכו ומעכו - רכבת וכבישים
הודעהפורסם: 06 דצמבר 2008, 17:54 
מנותק
עכונט כדרך חיים

הצטרף: 11 יולי 2007, 11:56
הודעות: 3060
מיקום: בינתיים בעכו-אין משהו אחר...
זה רק מראה על הסחבת שגורמת הביוקרטיה הישראלית...
מקווה,שלמרות הכל,הכביש,שתוכנן עוד בשנות ה-30,יושלם כבר כדי שאנשים יוכלו להתחיל לנסוע בו ולהנות בו(זה,כאמור,אמור להוות חלופה לציר הסתדרות הסואן...)

אגב,מה עם פיתוח מעבר הרכבת בעכו,במיוחד ליד האיצטדיון הישן???


דווח על הודעה זו
חזור למעלה
 פרופיל אישי  
הגב עם ציטוט  
 נושא ההודעה: Re: מעקב עכונט , אחרי פיתוח התחבורה לעכו ומעכו - רכבת וכבישים
הודעהפורסם: 08 דצמבר 2008, 10:09 
מנותק
משתמש בעל ניסיון מתקדם בעכונט
משתמש בעל ניסיון מתקדם בעכונט

הצטרף: 29 יולי 2006, 19:21
הודעות: 219
מיקום: עכו
כן מה באמת קורה באיזור האיצטדיון???

_________________
אין צייר שמסוגל לצייר לי את יופייך


דווח על הודעה זו
חזור למעלה
 פרופיל אישי  
הגב עם ציטוט  
 נושא ההודעה: Re: מעקב עכונט , אחרי פיתוח התחבורה לעכו ומעכו - רכבת וכבישים
הודעהפורסם: 14 מרץ 2009, 02:55 
מנותק
מנהל ראשי
מנהל ראשי
סמל אישי של המשתמש

הצטרף: 04 מרץ 2005, 01:00
הודעות: 18872
מיקום: אתר אישי ציבורי של אלברט לוי
הרחבת כביש 6 עלולה להיתקע

מנכ"ל חוצה ישראל מזהיר כי אם לא תתקבל החלטה כעת באשר להרחבת הכביש לצפון ולדרום הוא עלול להיתקע בעוד 5 חודשים ייפתח קטע 18

▪ ▪ ▪
מנכ"ל חברת חוצה ישראל, יהודה כהן, מזהיר כי אם לא יוחלט בקרוב על הרחבת כביש 6 צפונה ודרומה, עלול הדבר להיתקע בשל סבכים ביורוקרטיים שאינם קיימים היום.

בכינוס שארגן משרד התחבורה ברמת-גן, הוא קרא להאיץ את סלילת הכביש צפונה מיקנעם עד לאזור עכו-כרמיאל בואכה צומת כברי. כן קרא למתוח את הכביש לכיוון ערד ודימונה בואכה צומת הנגב.

שר התחבורה שאול מופז אמר כי הוא מבקש לסיים את הקטע המוביל לצומת הנגב לפני שיתחיל איכלוסה של עיר הבה"דים בשנת 2012.

בחוצה ישראל אומרים כי יפעלו לחיבור הכביש לאזורי יקנעם והעמקים. בתחילת אוגוסט השנה אמור להיפתח מקטע 18 של הכביש.

תמונה
http://www.news1.co.il/Archive/001-D-19 ... g=01-34-30

_________________
תמונה
עכו_נט לכל אחד וכל אחד בעכו_נט,
שלכם, אלברט לוי , עורך עכונט
Akkonet
AkkONEt- מקור ראשון לחדשות עכו
akkonet@gmail.com
קבוצת עכונט בפייסבוק : http://www.facebook.com/akkonet


דווח על הודעה זו
חזור למעלה
 פרופיל אישי  
הגב עם ציטוט  
 נושא ההודעה: Re: מעקב עכונט , אחרי פיתוח התחבורה לעכו ומעכו - רכבת וכבישים
הודעהפורסם: 14 מרץ 2009, 10:55 
מנותק
משתמש קבוע בעכונט - מעל 600 הודעות
משתמש קבוע בעכונט - מעל 600 הודעות

הצטרף: 14 יולי 2008, 16:45
הודעות: 696
אלברט, הובאו פה הרבה נתונים.. אני מבולבל.
נכון להיום, מה קורה אם מסילת הברזל לכרמיאל? אם הרחבת כביש 6 עד לעכו? עם הרחבת המסילה בעכו? ואם הפיכת כביש עכו - כרמיאל לאוטוסטרדה?
והאם אתה יודע מתי הפרויקטים האלה אמורים להסתיים?


דווח על הודעה זו
חזור למעלה
 פרופיל אישי  
הגב עם ציטוט  
 נושא ההודעה: Re: מעקב עכונט , אחרי פיתוח התחבורה לעכו ומעכו - רכבת וכבישים
הודעהפורסם: 06 אפריל 2009, 00:50 
מנותק
מנהל ראשי
מנהל ראשי
סמל אישי של המשתמש

הצטרף: 04 מרץ 2005, 01:00
הודעות: 18872
מיקום: אתר אישי ציבורי של אלברט לוי
פרויקט כביש עוקף קריות יוצא לדרך בעלות של מיליארד שקל

מעצ תפרסם היום את המכרז לסלילת הכביש כפרויקט קבלני במימון תקציב המדינה ובחסות תוכנית ההאצה
הכביש מתוכנן להיסלל לאורך 14 ק"מ בין צומת כרי נעמן (דרומית לעכו) לבין דרך הקישון, ויקיף בניית 5 מחלפים

תמונה
החברה הלאומית לדרכים (מעצ החדשה) תפרסם היום (יום ב'6-4-2009 ) את המכרז לסלילת כביש עוקף קריות, בהיקף משוער של מיליארד שקל. הכביש יהווה חלופה נטולת רמזורים לכביש שדרות ההסתדרות (כביש מספר 4) הסואן, בקטע שבין עכו לצומת הצ'ק-פוסט. הפרויקט תוכנן במשך שנים ככביש אגרה שיבוצע בשיטת ה-B.O.T (במימון ובהפעלת זכיין פרטי), ואולם הכביש יצא לבסוף לסלילה כפרויקט קבלני במימון תקציב המדינה, במסגרת תכנית ההאצה למשק.


כביש עוקף קריות הינו אחד הכבישים החשובים בצפון המדינה, אך בה בעת, אחד הוותיקים שתוכננו בצפון. התוכניות לסלילת הכביש החלו עוד בשנות ה-30' של המאה הקודמת, אך מעולם לא הצליחה אף ממשלה להביא לסלילתו. עם אישורו הסטאטוטורי (האחרון) בשנת 2002, החלו במשרד התחבורה בתכנון הוצאתו למכרז, כאשר העבודות אמורות היו לצאת לדרכן כבר בספטמבר 2004 – ולהסתיים בתוך שלוש שנים.

פרסום המכרז התעכב תחילה על רקע התנגדות ראשי הערים בסביבה להפעילו ככביש אגרה, ומשום מחלוקת סביב גורלה של חוות הגז המצויה בקרבת התוואי. עם פתרון מחלוקות אלה, הוחלט על העברתו לטיפול החברה הלאומית לדרכים (מע"צ החדשה), ולתכנונו מחדש. בשנת 2005 הוחלט על פרסום המכרז עד אוקטובר 2007, ואולם בחלוף מספר חודשים "התגלה" כי הפעלת הכביש ככביש אגרה תחייב הליך חקיקתי נפרד. הצעת החוק הוגשה למשרד המשפטים בינואר 2007, ואולם ניסוחה עוכב בשל הרגישויות שבהסבת דרכים סלולות לכבישי אגרה.

הכביש מתוכנן להיסלל לאורך 14 ק"מ בין צומת כרי נעמן (דרומית לעכו) לבין דרך הקישון, ויקיף בניית 5 מחלפים (מחלף שד' ההסתדרות, אתא-דרום, אתא-צפון, קרית-ביאליק ומחלף כרי נעמן). הכביש יכלול שלושה נתיבים מהירים לכל כיוון, הדרומי יהיה בתוספת של נתיבי עזר. עד כה הופקעו כ-92% מהקרקעות ברצועת הדרך בעלות של כ-100 מיליון שקל.

"עוקף קריות יהיה אחד הכבישים החשובים ביותר בצפון הארץ, ומשום שראינו חשיבות אדירה בביצוע הפרויקט - הוחלט לצרף את המימון עבורו לתכנית הרב-שנתית", אמר מנכ"ל החברה הלאומית לדרכים, אלכס ויז'ניצר. "אנו שמחים על כך שהפרויקט נכלל במסגרת תוכנית ההאצה של המשק. בחודש הנוכחי, מפרסמת החברה ארבעה מכרזים נוספים לביצוע פרויקטי תשתית חדשים, בהשקעה כוללת של כ-4 מיליארד שקל".

http://www.themarker.com/tmc/article.jh ... 405_014402

_________________
תמונה
עכו_נט לכל אחד וכל אחד בעכו_נט,
שלכם, אלברט לוי , עורך עכונט
Akkonet
AkkONEt- מקור ראשון לחדשות עכו
akkonet@gmail.com
קבוצת עכונט בפייסבוק : http://www.facebook.com/akkonet


דווח על הודעה זו
חזור למעלה
 פרופיל אישי  
הגב עם ציטוט  
 נושא ההודעה: Re: מעקב עכונט , אחרי פיתוח התחבורה לעכו ומעכו - רכבת וכבישים
הודעהפורסם: 06 מאי 2009, 12:18 
מנותק
מנהל ראשי
מנהל ראשי
סמל אישי של המשתמש

הצטרף: 04 מרץ 2005, 01:00
הודעות: 18872
מיקום: אתר אישי ציבורי של אלברט לוי

רכבת ישראל: מכרז לביצוע עבודות הכפלת המסילה מעכו לנהריה
5/5/09

המכרז להכפלת מסילה הינו באורך של 15.6 ק"מ ובאומדן של 32 מיליון שקל. בשנת 2008 עמד מספר הנסיעות בקו חיפה - נהריה על 2,554,686

כחלק מפרויקט הכפלת המסילה הצפונית, יוצאת רכבת ישראל בימים אלו למכרז תשתיות להכפלת המסילה מתחנת עכו לתחנת נהריה באורך כולל של 15.6 ק"מ.

מדובר בחלק הארי של הפרויקט לשיפור והכפלת המסילה בין קריית מוצקין לנהריה ולשדרוג תחנות עכו ונהריה.

הפרויקט כולו כולל הנחת מסילה נוספת, באורך של כ-20 ק"מ, מתחנת קריית מוצקין לתחנת נהריה, הוספת רציפים לתחנות עכו ונהריה, שיפור ושדרוג תשתית הקו דרומית לעכו, ביצוע הפרדות מפלסיות בתוואי המסילה והתקנת מיגון אקוסטי בקריית מוצקין.

בשנת 2008 עמד מספר הנסיעות בקו חיפה - נהריה על 2,554,686, עם תום פרויקט ההכפלה לאורך כל התוואי, מתוכננת הגדלה של תדירות הרכבות מחיפה צפונה והמספר צפוי לגדול בשיעור של כ-24% ל-3,163,941 נסיעות בשנה.

אומדן המכרז לקטע עכו - נהריה הינו 32 מיליון שקל, כאשר התחלת עבודה צפויה בספטמבר 2009 , וסיומה - במאי 2010. עם סיום הכפלת הקטע הדרומי בפרויקט, בין קריית מוצקין לנעמן, תזכה רכבת ישראל לגמישות תפעולית רבה יותר בהסעת רכבות הנוסעים ותיצור רצף של מסילה כפולה מנהריה ועד לוד - מהירה ובטוחה יותר.


http://www.port2port.co.il/Index.asp?Ca ... leID=65789

_________________
תמונה
עכו_נט לכל אחד וכל אחד בעכו_נט,
שלכם, אלברט לוי , עורך עכונט
Akkonet
AkkONEt- מקור ראשון לחדשות עכו
akkonet@gmail.com
קבוצת עכונט בפייסבוק : http://www.facebook.com/akkonet


דווח על הודעה זו
חזור למעלה
 פרופיל אישי  
הגב עם ציטוט  
 נושא ההודעה: Re: מעקב עכונט , אחרי פיתוח התחבורה לעכו ומעכו - רכבת וכבישים
הודעהפורסם: 06 יולי 2009, 11:41 
מנותק
מנהל ראשי
מנהל ראשי
סמל אישי של המשתמש

הצטרף: 04 מרץ 2005, 01:00
הודעות: 18872
מיקום: אתר אישי ציבורי של אלברט לוי
כביש 6 מתקרב לעכו , בשלב זה , קרוב ליקנעם - בת שלמה

לאחר המאבקים עם הפלגים החרדיים , בימים אלה עומדות לפני סיומן עבודות הסלילה, הסימון והתמרור בקטע הזה, שבין צומת עירון על כביש 6 ואדי ערה- לבין מחלף עין תות, שעל כביש בת שלמה- יקנעם, ליד תחנת הכוח "חגית" של חברת החשמל על כביש 70 - ואדי מילק.

קטע 18 יקצר את הנסיעה מצומת זכרון יעקב-פרדיס לנמל התעופה בן גוריון לכ-59 דקות ולירושלים לפחות משעה וחצי. אגרת הנסיעה בקטע 18 תהייה 3.5 ש"ח למנוי המצויד ב"פסקל" - המזהה האלקטרוני החכם. מנוי וידיאו ישלם 6.5 ש"ח ולקוח מזדמן 9.5 ש"ח.
הפתיחה בתאריך 14-7-09

הכביש החדש יחסוך זמן
תמונה

http://www.kvish6.co.il/frameset.asp?fi ... flash=news

_________________
תמונה
עכו_נט לכל אחד וכל אחד בעכו_נט,
שלכם, אלברט לוי , עורך עכונט
Akkonet
AkkONEt- מקור ראשון לחדשות עכו
akkonet@gmail.com
קבוצת עכונט בפייסבוק : http://www.facebook.com/akkonet


דווח על הודעה זו
חזור למעלה
 פרופיל אישי  
הגב עם ציטוט  
הצג הודעות החל מה:  מיין לפי  
פרסם נושא חדש הגב לנושא  [ 130 הודעות ]  עבור לעמוד הקודם  1, 2, 3, 4, 5 ... 9  הבא


מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ואורח אחד


אתה יכול לכתוב נושאים חדשים בפורום זה
אתה יכול להגיב לנושאים קיימים בפורום זה
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך בפורום זה
אתה לא יכול למחוק את הודעותיך בפורום זה

חפש:
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. Color scheme by ColorizeIt.
מבוסס על phpBB.co.il - פורומים בעברית. כל הזכויות שמורות © 2008 - phpBB.co.il.